VÄLKOMMEN TILL SUPPORTEN
HÄR KAN DU UPPRÄTTA ETT RETURÄRENDE ELLER EN REKLAMATION.
Upprätta ett returärende om du vill skicka tillbaka varor. Vill du veta vilka villkor som gäller? Se ångerrätt
Har varor skadats i transporten eller något var trasigt när du tog emot din beställning, så behöver du ta några bilder. Dessa bilder kan du sända över direkt till handläggaren senare. Har du ångrat dig och vill skicka tillbaka beställningen, så kan du beställa returfrakt av oss.
Skapa ett reklamations-/garantiärende om något är fel på produkten. Vill du veta vilka garantivillkor som gäller? Se garantier
Fabriksgarantin varar normalt i ett år från ditt inköp. I ytterligare två år kan du reklamera produkten. Efter tre år kan du få produkten reparerad mot en kostnad. Om felet beror på felaktigt handhavande eller installation, blixtnedslag eller andra elektriska problem i fastigheten/elnätet eller om du borrat, sågat eller gjort annan mekanisk åverken så utgår garantin. Efter det första året står du för fraktkostnaden till vår verkstad, du kan beställa frakten av oss senare.
VI BEHÖVER INFORMATION FRÅN DIG FÖR ATT KUNNA HJÄLPA TILL.
Serienummer på uppvärmt tråg.
Serienumret har alltid nio siffror, finns på ytterkartongens kortsida samt bredvid kabel ingången på tråget.
Det är obligatoriskt att ange serienummer vid reklamation.
Ange artikelnummer / produktnamn
Uppgiften finns på värmetråget samt orderbekräftelsen.
Övriga uppgifter som underlättar snabb hantering.
Vid reklamation så behövs modellnummer på din utedel och namn, mobilnummer, mailadress till installatör (om annan än anmälare). Det är viktigt att vår tekniker kan nå den person som vet hur tråget installerades.